Jobb

(orkade inte skriva igår för jag kände mig sjuk pga jag sovit för lite)

Mockade bara 3 boxar, bytte vatten till alla inne och fyllde på ute, sen fixade jag hö till dom som står inne under natten. Sen red jag och Kjell körde ner till sandgropen. 8 varv runt ioch 7 gånger upp och ner i backen. Hon var pigg och glad och snäll. Efter skrittade jag Narmo i en timme, skrittade lite i backen och lite på en skogsväg jag hittade och avslutade med att skritta innanför där man kan rida lite. Han slappnade av en del och jobbade en del med ryggen. Sen fikade vi och efter det fick jag köra :D:D:D:D De var SKITSKOJ! Vi körde bara joggning på rakbanan nere vid vägen, de var skitskoj!! :D:D Sen spolade vi dom och så och efter tog vi in unghästarna så körde han en kort runda med dom och jag gad hö till dom som står ute under natten. Efter så tog vi in och ut lite hästar sen tog jag bussen hem :) Missade en buss jag hade kunnat ta med typ 30 sekunder, den åkte PRECIS när min buss kom fram >.<

När jag kom hem käkade jag sen cyklade jag vidare och red Toy. Skriver om det i ett annat inlägg + på Alice blogg.

Lilla fuxan som ska ridas in om 1 månad eller 2? (hon är typ d-ponny xd)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0