Kasst humör!

Vaknade skitsent i morse så jag drog bara på mig kläder sen fick jag skjuts till skolan för regnet öste ner. Kom inte en sekund för sent :)

Andra lektionen hade vi engelska och vi skulle prata med cpUlf om betygen, JAG FICK BARA VG!!!!!!! :@:@:@:@ Blev så arg så jag trodde jag skulle slå till honom. Han förstörde fan hela min dag. Jag SKA ha mvg, så är det bara. Ni måste ju hålla med om att ifall man skriver alla prov med typ max 4 fel. Skriver inlämmningar utan några fel alls, pratar korrekt och har stort ordförråd förtjänar man mvg? Jag har aldrig haft problem med engelska och det har alltid varit det ämne jag har det lättast i. Kan säga som så att jag skulle kunna döda honom. Och får jag inte mvg nästa termin kommer jag fan inte komma till hans lektioner längre, ser fan ingen mening i att komma på lektioner man inte ens får rättvist betyg i.

Känner att jag inte borde skriva eller så nu, ska äta lite av min tröst-B&J och sova. Mår superdåligt över detta.

Din äckliga jävla sköldpadda!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0