Knasigt

* Jag brukar skriva om mina blogginlägg ca 5 gånger innan de publiceras.(Denna meningen skrev jag om 3 gånger)

* Jag önskar jag vore 2,5 meter lång.(Don't ask why)

* När jag inte hittar ord för det jag känner hittar jag på egna ord eller gör något läte.(tex. när jag är frustrerad)

* Jag överanvänder känslan frustrerad, känner mig nästan jämt och ständigt frustrerad. Alltså utan anledning.

* Jag sover ALLTID med ett fönster öppet, vare sig det är -20 eller + 30, har fått för mig att jag kommer kvävas annars.

* Jag brukar drömma att jag är en guldfisk, denna drömmen inträffar minst 1 gång i veckan.(älskar det)

* Jag älskar att ta konstiga egobilder.


Kommentarer
Postat av: caroline

fin blogg tjejen, hur mår du? :)

2011-06-12 @ 15:46:41
URL: http://scenbloggen.com/carolinee/
Postat av: Wilma

När du känner dig frustrerad, kan du ju alltid öppna ett fönster.

Brukar funka för mig (Y)

2011-06-12 @ 17:27:09
URL: http://shinealight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0