Koala på film

Nu ska jag koalakolla på film, vet inte vilken. Spelar ingen roll om den är jättekass, eller jo. Det gör det visst, hatar kassa och meningslösa filmer. Ska nog kolla på en disneyfilm, då blir jag inte besviken. Ska också dricka massa cola med is, det gillar min dumma hals. Vet dock inte varför jag belönar min hals när den bara gör mig ont. haha! Jag är såååååååå tråkig! *Skyller på att jag är sjuk*. Och förresten, jag har upptäckt att MÅNGA missat centralskolan. Tycker helt ärligt synd om er! 

Sådär, sen kollar ni på det andra 8 delarna med. Tycker ni inte detta är kul har ni ingen humor. Ärligt!

Kommentarer
Postat av: Wilma

CENTRALSKOLAN! (L)(L)(L)(L)

"Jag tror ändå att med en riktig ugnsfast form så.."

Hahahah :D

2011-06-15 @ 13:37:47
URL: http://shinealight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0