Midsommarlunch

Idag var vi hos min låtsaspappas föräldrar och käkade midsommarlunch, eftersom vi har släkt lite här och var får man dela upp det lite på högtider och så. Det var iaf supertrevligt, mestadelen satt jag och pratade i min bror. I cirkus tre timmar skulle jag tro? God mat, gott fika trevligt sällskap :) Jag är trött som jag vet inte vad så jag ska nog lägga mig och kolla på film någon timme. Imorgon ska jag jobba och sen drar jag kanske förbi Ikea och köper ramar om jag inte jobbar för sent, min bror ska ju firas med skulle jag tro. För han fyller nämligen år :)

Hahhaa, yes bror. Fin profilbild ^^ "I want YOU to be my lover" står det under med....


Kommentarer
Postat av: bella

haha ja du skrev det två gånger ;)

jasså kände du henne? så kul! ja klart jag kommer ihåg :)

javisst om du ändå ska fota freja så tackar jag inte nej till att bli lite fotad jag med ;)

2011-06-26 @ 19:11:28
URL: http://livetsomgabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0