Mina pärlor♥

Om jag skulle få säga två hästar som satt störst spår i mitt liv är det Anisette & Dartanjang. Behöver inte ens tänka efter.

Anisette hade jag i elva och en halv månad, alltså nästan ett helt år. Hon är nog den ponny som lärt mig mest och fått mig att må bäst. Vår resa var verkligen en berg och dalbana som slutade på topp, i början gick allt dåligt men i slutet så var allt som en saga. Kan inte beskriva känslan att vara med henne, den är bara perfekt. Vi hade ett otroligt band som jag vet alltid kommer finnas kvar!

Dattan hade jag i tre månader men under den tiden gick vi igenom enormt mycket, han förändrades en del - till det bättre. Vi blev superbra vänner och han fick mig att må bra. Vi slutade också på topp! Vi hade inte kunnat sluta bättre. 

Dessa två hästar är mina pärlor, kommer alltid älska dom lite extra.

Känslan att flyga med dig kommer alltid vara bäst.




D





Kommentarer
Postat av: Elin

Asså shit, första bilden XD Ofta du hoppar så ´högt utan träns, sadel och med armarna rätt ut?XD Jag hoppar inte ens så högt med sadel och träns XD

2011-06-01 @ 21:36:48
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: rebecka

as fina bilder(:

2011-06-01 @ 22:05:10
URL: http://finlillbecca.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0