Mongogroda!

Idag har jag haft fullt upp, eller inte. Men jag säger så för de låter bra! Har hunnit med att träffa en vädligt fin och bra barndomsvän. Vi har varit vänner i evigheter :D Vi badade och pratade massor, eller jag babblade på massor iaf ;) De var TJUGOENFUCKINGGRADER I VATTNET!!!! :o Förlåt men alltså de var superskönt!!!!!! :D:D:D:D Nu ska jag dra till Mongogrodan, vi ska ta en promenad och så :) Kommer hem rätt sent skulle jag tro, men det är skönt! Chansar även på att de ska vara relativt varmt så jag tar shorts, linne och tar med mig en fet tjockiströja :)

Saknarsaknarsaknar♥


Ser ni att jag är GUL i ansiktet? xD Haha, vi körde en asrolig lek & då fick vi måla oss i ansiktet. SJÄLVKLART valde jag att ha kvar färgen hela kvällen. Ganska vackert :) haha, kan säga att jag frös ihjäl fast jag hade TVÅ tjocktröjor på mig, pussy ;)

Kommentarer
Postat av: Wilma

HAHAHAHHAHAH, Svampbob! :D

2011-06-30 @ 14:16:07
URL: http://shinealight.blogg.se/
Postat av: @lice

Vi är förtjusiga!

2011-06-30 @ 22:57:14
URL: http://hatbomben.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0