Naken häst

Satte inte på Toy täcke igårkväll för stefan & mami sa att de skulle vara fint inatt, vilket de hade rätt i. Klockan är tre (om två minuter & 11 sekunder)och det har inte regnat en droppe och det är faktiskt ganska varmt! Fåglarna sjunger nu förresten... Önskar jag hade ett gevär nu så jag kunde skjuta dom. HAHAHA, jag skojade bara!!!(säger vi) Haha, jag hatar fåglar x'D Nu efter ett tag börjar ni koppla att jag inte skriver detta på morgonen utan att klockan var sängdags för länge sen och jag sitter uppe iaf. & då tänker jag "gud va rätt ni har". Eller det gör jag inte egentligen för när ni vaknar ligger jag troligtvis och snarkar & dreglar i min säng.. MYSIGT! HAHAHAHA xD Alltså mycke cola + på  tok för sent inpå natten = konstig Majja. Hehehe, jag ska väl sova snart antar jag. Om jag kan bli trött, borde vara trött nu men ne. Men imorgon har jag inget planerat än att rida Toyski, vilket blir på eftermiddagen för idag skulle det vara varmt på morgonen, lite regn, sen varmt, sen uppehåll och ganska lagom varmt. Men vi får ju se hur sant det är, brukar ju inte vara rätt!

Förresten är det 11 grader ute nu och jag ska kolla på film :D hejdå. kramar från en trött majja.

Söt & sjuk nyvaken tjej förra veckan. HAHA! FYFAN VA FUL XD


Kommentarer
Postat av: @lice

Majja är alltid lika tjusig!

2011-06-25 @ 19:32:43
URL: http://hatbomben.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0