Ridövningar

Hittade dessa i en mapp och jag tror aldrig jag laddat upp dom innan för jag gjorde dom till Johanna :)



Jag brukade dock köra början på lite öppna på ena långsidan sen körde jag ofta tempoväxklingar/övergångar på andra långsidan och halt på kortsidorna.
(bilden under)

Något jag gjorde ofta var serpentiner, iaf under uppvärmingen om hon var spänd.


Jag brukade göra dessa på suppan och jag brukade oftast lägga henne i lite undertempo för hon var ofta pigg och lite springig men efter jag gjort någon av dessa tre brukade hon slappna av och jobba mer med bakkärran!

Kommentarer
Postat av: Amanda♥

Härlig blogg! allt bra? :)

2011-06-17 @ 18:35:50
URL: http://mandycandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0