Toy 25 Juni

(kopierade de jag skrivit på Alice blogg pga lathet ;))
Red ett litet dressyrpass i paddocken och han kändes ganska fin, han var inte tjafsig och gjorde det jag bad honom om. Körde på att först värma upp honom och då fick han bara jogga igång lite lätt så han skulle bli varm i kroppen. Sen började jobba honom lite och körde övergångar, lite flytta och mycket volter, stora & små. Han var lite segare för hjälperna idag men det gick bättre när han fick galoppera på lite på två långsidor, då blev han gladare och kvickare. Alltså jag måste bara tillägga att jag tycker det är superklurigt att rida Toy för jag är van vid en annan sorts typ av häst. Jag tycker liksom det är lättare att rida superheta, pigga, studsiga och bockiga hästar pga jag är van vid det. Så massa cred till Alice som rider Toy så sjukt bra! :D



Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

Hihi, jag diggar outfiten :D särskilt brallorna!

2011-06-25 @ 22:22:12
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0