Årets

Idag tog jag årets första dopp! :D
OTROLIGT sent för att vara jag, men först var jag dunderförkyld, sen hade jag benhinneinflammation, sen blev jag sjuk igen och sen har jag haft mitt gips! Det var faktiskt ganska varmt och superskön, låg i ca 10 minuter!

Nu ska jag lägga mig och kolla på Fenixorden! Imorgon blir det först skola sen ska jag och fem superfina vänner fika vid bananen (en lekplats, haha). Efter det tror jag att jag ska försöka dra med Mimmy ner till stranden och sola, eller så tar jag bara ett dopp med min bror på kvällen :) Får se om kvällen bjuder på något annat, har iaf inget inplanerat!

My homeboys :*


Kommentarer
Postat av: HANNA

aa förstår det :) allt bra ?

2011-05-31 @ 22:45:39
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0