hihihihihåhåhhehehehahahahöhöhöhö

Jag fick sluta tidigt idag för dom andra skulle filma till vår skolfilm och jag frågade om vi kunde ta mit en annan dag för jag hade jäääävligt ont! La mig i soffan typ 2 timmar sen pratade jag med mami sen gick jag upp och la mig och sov i två timmarr för jag var fortfarande apatrött. Sen käkade jag lite tacos fast det gick inte så bra *sad face*, just  nu sitter jag  vid min lillasysters data för min var helt cp när jag skulle starta den :(:(:(:(:(:(

Jag får vara ledig imorgon för de är simhall & badmington hela dagen ocha jag kan inte vara med :) Istället ska jag ligga hemma och tycka synd om mig själv och blogga lite ;) Ska lägga in hoppfilmerna på Fanny på yt och några supersöta jobbilder från när hästarna steker i solen :D

Uppdateringen de två veckorna som kommer kan jag inte garantera kommer vara bra och sen kommer de kanske innehålla en del stavfel!

HAHAHAHA XD jag MÅSTE visa er lite bilder jag hittade på wilmas data xD


hehe vadå gilla hello  kitty ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna

hihi aww vilka gulliga saker :)

2011-05-17 @ 12:46:43
URL: http://hau.blogg.se/
Postat av: @lice

Va? Jag trodde hon gillade Star Wars, finger och bilar?

2011-05-22 @ 17:43:51
URL: http://hatbomben.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0