Kramp?

Detta skulle upp i söndags, men jag tror ni alla vet att blogg.se varit cp :)
När jag tar upp mina armar får jag ont! Jag fixade Cinzanos man i kanske en och en halv timme? Först fick jag klippa den och tunna ut den och sen knoppade jag. Det var en del protester från lillpojken, han puttade en del på mig men sen satt vi fast en höpåse i hans frimma så han kunde käka och då var han ganska stilla!

Han blev godkänd på tre års testet men fick inget diplom, ett poäng ifrån. Han var lite slö i benen på löshoppningen (vilket han aldrig brukar vara) men annars var han fin, lugn och snäll. Eftersom han bara kom i klass ett och inte skulle få diplom så var det inte tvunget att han tor ridtestet. Men de gjorde vi iaf, det är bra träning. Han gick verkligen superbra, stadig form hela tiden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0