Lång kväll

Kom hem för ca 1 timme sen, kan meddela att det är SJUKT kallt ute. 

Carro och jag cyklade runt lite, käkade vi glass på donken, köpte energidrycker + lakritsbilar på maxi, cyklade till skälby, cyklade till kbf och myste med Dusty. Under hela kvällen pratade vi non stop, vi pratade i mun på varandra ibland. Vi hade båda så mycket att berätta och nu i efterhand känns det så otroligt bra, hon förstår mig och jag kan säga allt till henne.

Sen var Carro tvungen att åka hem för hon skulle ha morgonjouren, men jag ville inte hem så jag messade Jens. Självklart kollade han på fotboll (inte förvånad), när matchen var klar träffades vi och satt ute och pratade. De var mys! Cyklade hem runt 00:00 och nu sitter jag här och bloggar. Ska alldeles strax hämta ngt att dricka sen ska jag starta en film :)

Mina finaste♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0