Spotify♥

Jag måste allvarligt ha världens snällaste mamma! Idag när jag kom hem från skolan gav hon mig sitt kort och sa att jag skulle fixa spotify. Har tänkt göra de länge men de har inte blivit av pga jag tappade bort mitt kort och fick det nya i tisdags(?). Gutt att kunna lyssna på massa musik nu iaf :)

Idag kommer jag plugga lite, sen ska jag nog med och handla och ikväll blir det film halva natten! Ska även svara på lite mail om hästar, tror jag hittat en intressant nu :D

Bjuder på lite Fridaystuff ^^
Made my day!

Kommentarer
Postat av: Elvira Johansson - ponny.blogg.se

HAHA har du sett f#@&-day? XD klockrennnnnnn!!

2011-05-27 @ 17:11:23
URL: http://ponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0