Strul

Blogg.se strular bara för mig just nu, mina inlägg kommer inte alltid upp. Tidsinställde 2 stycken tills idag för jag visste att jag skulle komma hem sent, men tror ni de kom upp? NEJ! Sen kan jag inte ändra något i kodmallen. Så nu har jag mailat blogg.se och ska spara stilmall och kodmall så dom inte tar bort allt. Seriöst, blir bara så trött på det och opepp på att blogga! 

Imorgon lovar jag er bättre uppdatering om bloggen vill funka!

Gjorde förresten en sjukt snabb bildlänk så när min blogg funkar ska jag byta lite smått :)

Kommentarer
Postat av: Ninni

Sv. Jag hade inte råd. Sen är inte han en sådan typ av häst som jag föredrar. Vi hade väldigt kul det 1½ år jag red honom och jag kommer alltid att sakna honom :)

2011-05-10 @ 23:52:16
URL: http://pauliinanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0