Suppan

Läste på Jannike's blogg & fb att det går bra med Suppan, i torsdags var dom med på en hopplektion och även fast de bara hoppat lågt hade det gått bra. Är så sjukt glad för det betyder att jag satt igång henne på ett bra sätt så musklen hållt sig bra.  Jag saknar Suppan massor men det känns skönt att veta hur det går för henne, kollar in då och då för att hålla mig uppdaterad om hur det går. 

Saknar att mötas av dendär sockersöta blicken, en låg gnäggning och en superglad liten häst varenda gång jag gick ner till hagen..


Kommentarer
Postat av: Jannike

jag är jätteglad över det jobbet som du gjort med henne :) Förstår att du saknar henne och tyvärr så det ju ganska långt ner hit till henne. Men du vet att du är väldigt välkommen hit om du vill :) (sova ngn stans kanske ;))

Kram

2011-06-01 @ 08:20:20
URL: http://waruikokoro.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0