Anonym

Varenda gång något elakt kommenteras så är det alltid anonymt, annars är det med namn och bara en liten lätt pik. Men folk som är anonyma är fega, otroligt fega. Vill man säga något elakt och vill att jag ska ta åt mig måste man skriva namn. Annars är det bara fegt och jag skakar av mig det sekunden efter jag läst den.

& till dig anonym, jag tar inte åt mig för jag skriver det jag vill på min blogg. För det är MIN blogg och ingen annans och tycker du den är tråkig så tycker jag du ska sluta läsa den. För jag tvingar ingen att läsa mig blogg utan den är öppen för den som vill läsa den!

& jag vill inte att folk ska tycka synd om mig heller för den delen som jag fått kommentar om innan, jag skriver allt för jag mår bättre av att skriva. Och jag tänker fortsätta skriva så länge jag känner att jag får ut något av det, vilket jag får med tanke på att det känns lite bättre efter jag skrivit.

haters gonna hate.

Kommentarer
Postat av: Ronja

HAHA. Vilken tragisk person. Jag gillar din blogg. Personligt är bra.

2011-11-18 @ 22:11:23
URL: http://ronjanilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0