Perfekta killen

Jag är så otroligt trött på alla som tjatar om den perfekta killen! För de första så är ingen perfekt, alla har brister och det får man helt enkelt leva med. Och ifall man har så jävla många krav på killar borde de fan vara så att man måste vara perfekt själv. Annars är det ju inte rättvist! Om man följer såna krav så är man helt pantad och jag tycker helt ärligt talat synd om människorna som tror att det finns killar som är så som de står på alla punkter. Alla har dåliga dagar och alla kan inte ställa upp hela tiden och det får man ta. Sen kan jag även tillägga att de flesta förhållanderna som bara bygger på de ytliga och supersöta oftast inte håller, det funkar inte att bara vara glad hela tiden och aldrig visa den dåliga sidan av sig själv.

Jag har ingen drömkille och inga sjuka krav på hur killar jag blir kära i ska vara. Man kan aldrig bestämma vem man ska falla för och de enda krav jag har på killar är att dom är ärliga. Har bara varit riktigtriktigt kär två gånger i mitt liv och helt ärligt så sitter känslorna för en av dom kvar. Sen så har jag självklart varit småkär i flera men jag kan inte bli helt och hållet förälskad i någon jag knappt träffat och umgåtts med ordentligt.

Ge upp alla era sjuka krav och var glada ifall ni hittar en kille eller tjej som får er att må bra och som ni älskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0