Bra

Mamma pratade nyss med Jennifer (min doktor) och hon sa att antingen är det ett virus eller allergi. Eftersom det är påväg bort så hoppas jag på att det inte kommer tillbaka sen för då är det troligtvis bara ett virus. Annars kan det vara allergi och eftersom jag knappt varit utanför mitt rum dessa dagar kan det vara i princip vad som helst :/ Men det är inte heller säkert att det inte kommer tillbaka även fast det är ett virus då jag har väldigt känsliga ögon. Nu ska jag iaf fortsätta kolla på mina serier och sedan ska jag städa lite.

Imorgon bär det av till skolan om mina ögon håller sig såhär pass bra. För efter skolan ska jag och några av mina vänner till Thai Silk och käka massa kinamat. Sen ska vi till hemmakväll och köpa godis och sen bär det vidare hem till en av mina vänner där vi ska kolla på film. Jag har ingen aning om vilken men jag hoppas på någon bra ;) Ska försöka ta lite bilder under kvällen och försöka hinna tidsinställa något lite skoj. Denna helgen kommer nämligen vara superstressad och eftersom jag inte kunnat rida Poppe alls sen i söndags ska jag försöka finna tiden till det med..

Hur gott?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0