Dra åt h*lvete

KLT kan fan dra åt helvetet, jag HATAR klt. Finns ärligt talat inget jag hatar mer.. Just nu! Jag var vid busshållplatsen när min klocka sa 28, vilket betyder att den är 26 för jag har ställt fram min med avsikt för att komma i tid!! Vid 26 var jag då som sagt vid busshållplatsen och bussen skulle vara hos mig vid halv. Den skulle gå från skogsrået vid fem i halv! Jag satt där till sex minuter över halv och insåg att ne, bussen är fan inte sen utan tvärtom. FÖR FUCKING TIDIG. Så jag missade bussen och just nu vill jag bara bomba klt. Förlåt, men det är inte ofta jag är så jävla sur men eftersom det alltid är något jävla problem med klt har jag tröttnat. Ska fan vara vid bussen minst tio minuter innan nästa gång. Och blir det något annat problem börjar jag fan cykla till jobbet istället. Så är det bara!!!

Förresten vet jag att jag inte är ensam om att hata klt, för alla gör det innerst inne för klt suger!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Wilma

Alla hatar KLT, true story </3

2011-10-15 @ 20:37:39
URL: http://paincolours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0