Förbereder

Plockar av det jag har stökat ner så det ser okej ut tills mina vänner kommer om cirkus 30 minuter. Ska även se till att alla katterna käkar så jag kan stänga in dom på övervåningen ifall Mimmy blir för rädd! Blir att se två galet bra filmer och sen ska vi spela lite wii och kort skulle jag tro! Nu har jag lite bråttom för jag ska försöka hinna plocka i och ur diskmaskinen också, men det är bara lite så det går nog fort :)

Hittade lite bilder på mig själv som liten på mammas dator! Haha!


Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Någon omogen person har skrivit ett LÅNGT inlägg om att jag tänder på djur och brukar drömma om att jag har sex med dom osv.. -.- :(

2011-10-28 @ 20:40:17
URL: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0