Grymt Maraton

Det var verkligen ett heltgrymt maraton, roliga människor och grymaste HP! Dock tog det evigheter fast vi hoppade halva sexan och hela sjuan. Men det var värt det! Jag och per åkte hem till mig i tre timmar på söndagsmorgonen och käkade frukost och Per sov i två timmar och jag halvsov/vilade i en! Sen drog vi tillbaka och kollade på dom sista! Vi blev klara lite innan nio och då kom Alice dit sen köpte hon pizza sen tog jag, Alice och Per sällskap hem. 

Vi drog hem och käkade och sen efter ett litet tag kom Per. Då kollade vi på halva Pineapple express, lite senaresatte vi oss ute på baksidan och chillade i ungefär två timmar! Det var väldigt trevligt! Sen lite innan två drog Per hem och jag och Alice gick strax efter och la oss!

Idag gick vi upp runt ett-tiden och då gjorde jag pannkakor till mig, Alice, Sacke och Josef! Sen dess har vi i princip bara segat med undantag när vi drog förbi Alice snabbt och sen åkte till konsum för att köpa läsk till Sacke! Nu sitter vi båda två och nördar oss vid datorerna :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0