Helgens Planer

Fredag: Skola, umgås med fina vänner (käka kinamat, käka godis och kolla film), vara lite social mot gästerna (ifall jag kommer hem i bra tid.), duscha, sova.
Lördag: Tidig morgon, jobba på kattutställning, stallet, försöka hinna förbi hööks innan jag åker till stallet, duscha, sova.
Söndag: Städa klart mitt rum, plugga, stallet, plugga, duscha, sova.

Skulle egentligen jobba på söndagen men det blev inte av så då ska jag ist storstäda mitt rum. Kanske inte verkar vara en så jobbig helg men det är mycket tid som går åt och upp i bra tid alla dagar. Och sen får man tänka på att jag legat hemma med ögoninflammation och har början på en förkyldning nu! Men ja, har hellre en lite mer fullbokad helg än inget alls för mig!

Måste bara visa denna bilden jag hittade bland mina taggade bilder på fb. HOT!


Kommentarer
Postat av: alex - xelaaa.blogg.se

Sv. Hahah, duu är söt om någon! ;D

2011-10-21 @ 09:11:03
URL: http://xelaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0