Helgplanderna stryks?

Jag funderar nästan på att strunta i mina helgplaner. Tänkte att en helg med min underbara bok och te skulle vara fint. Vakna på morgonen och ligga i sängen och dra sig i flera timmar innan man går upp. Fixa te och lite frukt till frukost och sen spela lite wii eller kolla på barnprogram. Sen spendera resten av dagen på mitt rum med massa doftljus tända så rummet fylls av dendär underbara vanilj och kanellukten. Sen läsa min bok som är så fin samtidigt som den gör lite ont att läsa. 

Men som sagt vet jag inte. Blir väckt halv 8 imorgon och vill och orkar jag så följer jag med. Får jobba lite i fiket samtidigt som jag ibland går iväg för att gosa med min lilla apa. Träffa snälla människor som aldrig tror att jag är mycket äldre än vad jag är för tydligen ser det ut som det och jag tänker på ett annat sätt. Och jag pratar så bra med vuxna. Men ja, vet inte riktigt om jag kan hålla med helt om det men det är bara att nicka och le. Jag får helt enkelt se, fråga mig själv på morgonen om det är värt det. 

Min lilla apa, och även fast hon är lite nervös så är hon världens finaste apa.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0