Kass tidsuppfattning

Antar att jag inte är helt ensam om att ha kass tidsuppfattning? Trodde jag suttit vid datorn max en timme men det var visst två timmar. Jag hade tänkt vara i säng senast klockan elva men det blir försenat en timme.  Ikväll har jag inte alls pluggat för jag hade fått för mig  att det var torsdag imorgon(igen). Igår var min hjärna inställd på att det var torsdag och när jag väl insåg att jag hade fel fick jag lite ångest för det betydde att det inte alls var fredag dagen efter.. 

Har precis kollat nyaste himym, och vill inte säga något mer än att det var grymt!! Nu ska jag borsta gaddarna, bädda rent i min säng och sen ska jag sova. Slutar tidigt imorgon och då ska jag spendera min tid med att plugga, kolla på tv, dricka stora mängder te och lite kaffe.

Ska byta från mina fina pirat & leopardöverkast & sagan om ringen och hjärtan-örngotttill dessa två. Kommer inte vara i närheten lika grymt att sova längre.. & yes, med min fina blandning kan man tro att jag är schizo!! (och ja, detta är intressantare än att veta vad f*n något ätit idag. Sova är viktigt och örngott och påslakan är dubbelt så viktigt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0