Lite te, doftljus och matematik

Har tre supermysiga värmeljus tända, en kopp med rykande varmt te och en mattebok med massa frågor och svar. Egentligen finns svaren i slutet av boken men även fast det är så måste jag klura ut dom. Det är tydligen viktigt, inte för att jag kan se det viktiga i det. Men det är bara att göra som dom säger för det finns ingen mening i att tjafsa emot. Jag lyssnar på Simply Simple och det känns rätt bra. Livet är lugnt och stillsamt. Och jag är fortfarande helt utmattad. Tror jag är sjuk, men jag hinner inte det så jag får ignorera det.
Imorgon ska jag ha matematikprov. Egentligen har jag inte svårt för matte, men denna gången känner jag mig osäker. Min lärare sa att av de hon sätt tycker hon att jag kan allt. Får helt enkelt hoppas att hon har rätt för jag orkar inte plugga mer. Ska starta ett avsnitt av Vampire Diaries, bli lite tröttare sen ska jag sova. Ska försöka komma upp i tid imorgon för jag är otroligt sugen på en äggmacka till frukost! Imorgon ska jag förresten äntligen till stallet. Tänkte köra ett dressyrpass i paddocken med lååång framskrittning ute och lång avskrittning ute. Ska bli mysigt att umgås lite med ponnyn efter inte ha träffat honom sen i fredags.

Måste bara visa mitt fina dubbelöronhänge jag köpt av min fina Kines. Sa hur jag ville ha det och hon fick det finare än jag tänkt mig. Kanon va? :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

men oj så snyggt örhänget var, riktigt läckert :D

2011-10-13 @ 22:38:18
URL: http://lifelongdream.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: kan jag tänka mig! hade velat ha något liknande om inte min hål växt igen :( fick jätteproblem med mina öron, så jag fick ta ur örhängena, då växte de igen på 1 vecka :(

2011-10-13 @ 22:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0