Noviform

Kära älskade Noviform, ska vi gifta oss? Haha, skämt åsido, men helt ärligt hade jag inte klarat mig utan min älskade ögonsalva dessa dagar. Det gör att det kliar och svider mindre. Men jag får tyvärr bara ta det 1-2 gånger dagligen och väljer att ta på kvällen för att kunna somna och sova bättre. Nackdelen är dock att den är gul. Så man ser gult ett tag efter plus att det ser extremt äckligt ut när man tagit på det..

Imorgon tycker min mamma att jag ska till skolan men har det inte blivit bättre så vägrar jag. Inte speciellt charmigt med jättesvullna och blodsprängda ögon fyllda med gul salva. Usch nej, verkligen inte fräscht. Och sen är det inte speciellt kul för mina ögon rinner väääldigt mycket. Så alla skulle troligtvis tro att jag grät eller nått..

Ni har sett denna bilden innan och ja, såhär ser det ut efter man haft i ögonsalvan. Dock är det mer svullet nu och helt rödsprängt..

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Vet inte hur man gör^^

2011-10-19 @ 21:49:46
URL: http://baraacarro.blogg.se/
Postat av: Malou

Sv: okej, riktigt söt var den i alla fall! :)

Usch vad hemskt det ser ut med ditt öga :O

2011-10-19 @ 22:00:23
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0