Sjukling

Vaknade i morse och kunde inte prata, är inte helt frisk än.. Ska inte till stallet idag heller men jag tror faktiskt jag ska dit imorgon! Ska jobba till cirkus tre-fyra, är hemma lite efter fem då skulle jag tro. Då kanske jag bara åker hem, käkar, byter om och cyklar till Poppe. Vet inte riktigt än. Får helt enkelt se hur jag mår imorgon! :) Saknar iaf lilla Poppe så det skulle vara skoj om jag hann/orkade åka upp.

Nu ska jag iaf spela lite wii eller kolla på Vampire Diaries, mysa ner mig med massa täcken i min sköna säng! Hoppas ni får en underbar dag, uppdateringen lär vara låg för jag har inget vettigt att uppdatera med :D



Kommentarer
Postat av: gabriella

sv: Jaaha, vad kul! :D

Njaa, inte direkt tror jag!

Jag klippte och färgade håret i tisdags, så jag ska snart på sätta i hårförlängningen! :D

Vad är det för "ras" på ponnyn? :D

2011-10-01 @ 15:29:28
URL: http://gabriellaasigvardsson.blogg.se/
Postat av: gabriella

sv: Jaha! Jaa, jag bor liksom mitt ute i ingenstans men jag har skogar och massor av åkrar och ängar!

Det var mycket lättare att ta kort i början av hösten, för då fick man massor av fina färger på löven i bakgrunden, nu är träden helt nakna ju. :c



Men gud vad kul! Rött hår är en av dom finaste sakerna som finns tycker jag! Min bror håller på att tjata om att jag ska färga håret rött - men vågar inte riktigt än. ;)



Aha, den var så söt! :D

2011-10-01 @ 15:37:01
URL: http://gabriellaasigvardsson.blogg.se/
Postat av: gabriella

sv: Åååh, Gud vad fint! Jaa, man känner så ibland, men vi har "bara" två timmar till Sthlm!



Ja det brukar ta ett litet tag innan man vänjer sig med den nya hårfärgen! :D



Haha, jaa, hästar är underbara! Har du några andra djur? :D

2011-10-01 @ 15:45:43
URL: http://gabriellaasigvardsson.blogg.se/
Postat av: gabriella

sv: Jaha, mysigt! :D

Jag trivs jättebra här! Man är liksom själv, när vi ska åka till Falun eller något, så ser man hus som ser exakt lika ut, som man kan se igenom fönstren vad andra gör. Haha, naej, så skulle ingen i min familj bo! :D



Ja, får hoppas att du blir nöjd! :)



Jaha, jag rider, men det är inte min häst .. eller ja, hon sa att "Nu är Meyja (namnet på hästen) mer eller mindre din!" Haha, hon betyder jättemycket för mig!

Så har jag en bus kanin som är väldigt smart! ;)

Så har jag 3 katter, vi hade 5 förra året, men då mista vi två stycken, varav mitt liv, båda betydde verkligen jättemycket! Men det är inte lätt att få reda på att ens skatt dör. Men jag vet vart hon är, och hon finns alltid här. :')

2011-10-01 @ 16:04:18
URL: http://gabriellaasigvardsson.blogg.se/
Postat av: gabriella

sv: Hahaha, precis! Jag som kan tappa bort mig i Hofors där jag varit flera hundra ggr! Jag skulle lätt kunna tappa bort mig! ;)



Ja, riktigt mysigt! Hästen blir som en bästa vän typ! :')



Hahahaha, jaa, jag ville inte ens ha en kanin? xp För jag hade varit med några kompisar som hade fått kaniner (bara några veckor gamla) Och dom var såååååå söta! En vecka efter så kommer mamma hem men en kanin? x) Men han är för go, rolig och superduperöversöt när han gäspar! :'')



Oj, jag hade "bara" min lilla Frenchy i 5år, och det var jobbigt nog, trodde jag skulle dö på ett ställe när mammas kille kom och berättade att dom hittade henne på vägen. :c Och lika Sandy, hon var den första och det gör såå ont i början! Men nu går det lättare :) men saknade finns, men hon finns här på gården, och där kommer hon alltid vara! :)

2011-10-01 @ 16:19:38
URL: http://gabriellaasigvardsson.blogg.se/
Postat av: gabriella

sv: Aaha, jaa, kan vara lättare att bo i staden, vill själv sväva iväg till Gbg, världens bästa stad! Fast samtidigt vill jag bo här, där jag har växt upp och allt! Men det blir nog lättare att bo i en storstad pga mina framtids planer! :)



Haha, verkligen!



Ja det är sant :)

2011-10-01 @ 16:28:36
URL: http://gabriellaasigvardsson.blogg.se/
Postat av: gabriella

sv: Jaha, säkert jätte mysigt! :D Är det lugnt där eller är det typ full fart hela tiden vilken tid på dygnet som helst? ;)

2011-10-01 @ 16:39:46
URL: http://gabriellaasigvardsson.blogg.se/
Postat av: L O U I S E

Var gärna med och tävla om att bli veckans blogg:

http://louisetennis.blogg.se/2011/september/veckans-blogg-v-39.html#comment

Det enda du behöver göra i tävlingarna är att skriva att du är med! Kram!

2011-10-01 @ 18:04:05
URL: http://louisetennis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0