The Kooks, Coca Cola och Pringles

Som ni förstår så har jag en rätt så fin kväll. Ska jobba imorgon men har sovmorgon så jag börjar inte förrän halv elva, vilket betyder att jag inte behöver ta bussen förrän halv tio. Så jag kan sova till nio om jag tar fram allt idag. Förstår ni hur chill mitt liv känns för tillfället? Ska bara mocka elva boxar, fixa vatten, hö och kraftfoder till dom sen släppa in runt 2. Sen slutar jag, får fullt betalt för det lilla och jag behöver inte ens fodra eller släppa ut på morgonen. Alltså fasen var värt! 

Ska kanske köpa hårfärg imorgon med, har inte riktigt bestämt mig om jag vågar eller inte. Men jag vill verkligen! Ni får inte veta vilken färg förrän det är gjort, om det blir gjort! Ska även till Poppe imorgon, funderar nästan på att ställa upp några hindren och hoppa lite. Annars blir det dressyr i pdn eller uteritt med Alice. Får se helt enkelt :)

Nu ska jag ut på en kvällspromenad med min fina vän louise. Ska bli underbart! Lär bli massor med pratande och det behöver jag, fast egentligen har det inte hänt något. Känner bara att jag måste prata ut lite?
Tumblr_lt2oqf2ha41qj9r90_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0