Trött

Är otroligt trött, seg och helt och hållet utmattad. Antar att det kan bero på lite sömn, men jag skyller på att jag är för grym för mig själv ibland och det orkar jag inte med.. Det känns bättre så än att försöka ändra på mina hemska sovvanor! Har förresten haft en grymt fin kväll. Konfermanderna var ursnälla som vanligt, det var chill och efter promenerade jag med en fin vän i en och en halv timme. Finfint! Måste bara tillägga att killkompisar är grymma. Käkade även pommes från godaste stället, sparta :)

Har nyligen duschat, så jag ska dra på mig min pyjamas nu. Sen ska jag skriva en punkt i so-arbetet sen är det klar. Efter det ska jag faktiskt gosa ner mig i min säng, känner att morgondagen kommer bli tung annars... Uppdateringen kommer förresten vara låg tills på torsdag då jag som först har tid att åka till stallet. Morgondagen kommer bestå av ändast plugg och städning. Ser verkligen inte fram emot det men det är saker som måste bli gjort.. 

Blir en söt bild på en söt ponny!


Kommentarer
Postat av: Isabelle 14 år och skådespelare & modell!

Gud vilken fin blogg du har , verkligen läsvärd ska fortsätta att följa denna!

Kram

2011-10-12 @ 19:34:44
URL: http://isabellealberti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0