- Ah, jag vet. Jag läste de på din blogg!

Antar att jag inte är ensam om att tycka att det är liiite obehagligt när folk säger så? Speciellt när det är random människor som man verkligen inte trodde läste ens blogg.  Visst att flera läser den, de har jag inget problem med. Men när folk svarar "jag läste det på din blogg" och man skrev det bara ett kort tag innan blir man lite chockad. Eller när det är riktigt gamla inlägg. Alltså förlåt men det gör mig lite obekväm.

Nu menar jag inte att jag inte tycker om att ni läser och kommenterar, för det göra jag. Men när folk svarar så vet jag inte vad jag ska säga. Då svarar jag oftast bara "hehehehehe, okeeeeeeeej. Så skoj, hehe." Fast samtidigt tycker jag faktiskt att det är roligt, för det är alltid kul att folk läser och tycker det är intressant. Men ja, lite obekvämt!


Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Hahaahaha, jag med! Men erkänn, hon har ju typ talang ? :o

2011-09-26 @ 23:13:46
URL: http://baraacarro.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: HAHA, jag hade typ kraschat rakt in i hindret och brytit hela kroppen, bättre att börja med en bom typ ;)

2011-09-26 @ 23:16:58
URL: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0