Hmm..

Kikade in på hööks och hittade dedär nya schabraken för 149:-, bestämde direkt att jag skulle ha ett men sen kommer det jobbiga. Vilket schabrak och vad kan man matcha med? Just nu lutar det mest åt det beiga och då matchar jag isf med ett par cremelindor och mina silvriga catagoboots. Hittar ju inga beiga lindor tyvärr och då får man ta näst bästa ;) Sen kollar jag ju självklart på det i butiken innan jag köper det. Det får ju inte se heltokigt ut :)

Så tror ni detta hade varit snyggt på lilla Poppe? :)
skugga på honom på denna bilden men sån färg är han typ, han ju börjat sätta vinterpäls..

Kommentarer
Postat av: alice

jag ska klippa honom till helgen tror jag om du vill hjälpa till :) om du mår bättre såklart!

2011-09-14 @ 12:27:57
URL: http://binnastoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0