Värdelösa tips

Som ni kanske märkt så har jag rätt så konstiga sovvanor och har svårt för att somna vad klockan än är. Spelar ingen roll om jag varit uppe ett dygn, kan fortfarande ha svårt för att somna. Jag har ingenting emot att ligga och bara chilla men efter ett tag blir det lite drygt och då brukar jag smsa med lite folk. Jobbigaste är när man skriver att man inte kan somna och sen ska dom komma med värdelösa tips som aldrig funkat. Nu ska ni få ta del av fyra tips jag älskar att få för jag börjar alltid skratta xD

1. Lägg dig ner och blunda - ehhh.. Ja, de är de första man gör när man ska försöka sova. Men hur i h*lvete ska de hjälpa mig att fortsätta göra samma sak jag redan gjort den senaste timmarna.

2. Räkna får - Världens förolämpning. Antingen menar du att jag är en fårskalle eller att jag bor bland får, tack?

3. Läs en bok - Är en bok intressant blir det ju bara dubbelt så svårt att somna för då vill man hålla sig vaken?

4. Gå en promenad - Yes, för vid klockan fem på natten en onsdagkväll vill jag ut och promenera ensam i mörkret och kylan.



Kommentarer
Postat av: alice

gå en promenad i vardagsrummet :D

2011-09-27 @ 10:27:07
URL: http://binnastoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0