10. 10 saker du inte visste om mig

jag...
1. är otroligt rädd för att släppa in människor, har supersvårt att lita på andra.
2. önskar att jag aldrig börjat hålla på med hästar.
3. hatar när folk inte lyssnar när man försöker säga något, så otroligt respektlöst.
4. tycker ingen är värd att lita på förrän den bevisar det.
5. är deprimerad pga olika anledningar.
6. älskar ensamheten otroligt mycket.
7. tycker inte om att sova över hos andra utan min säng är de bästa som finns. (sängen här eller i malmö.)
8. trivs inte i Kalmar längre utan SKA flytta till skåne och troligtvis blir det att jag gör det till sommaren efter jag slutar skolan här.
9. är väldigt duktig på att ge råd till andra men oftast lyssnar jag inte på dom själv.
10. HATAR att bli jämförd med andra och dömd av andra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0