Everybody Hurts

Där lärde jag mig gilla Everybody hurts
Jag lärde mig vad lurad betyder och hur ont det gör
Jag lärde mig att änglar bara finns i snö
Där lärde mig att gilla ”Everybody Hurts”
Markus Krunegård – Everybody Hurts

Där lärde jag mig gilla Everybody hurts
Jag lärde mig vad lurad betyder och hur ont det gör
Jag lärde mig att änglar bara finns i snö
Där lärde mig att gilla ”Everybody Hurts”

Känslan när man lyssnar på en artist eller ett band man inte hört på länge är oslagbar. Lyckan är nästan oslagbar och jag känner mig precis som hemma. Åh, detta behövdes en kväll som denna. Nu är det Markus på hög volym som gäller de 40 minuter innan jag ska sova. Och lite snack med finfina människor jag tycker väldigt mycket om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0