Fredag, lördag, söndag och måndag

Fredag: Var först i skolan vilket var rätt chill. Gjorde ett prov som jag knappt pluggat alls på utan bara läst igenom sammanfattningen och det gick bra tror jag. Försökte slingra mig ur det genom att säga att "jag inte pluggat och är inte förberedd utan kommer bara faila" men då sa hon bara att jag kommer klara mig finfint iaf och att failar jag inte nu så blir hon sur för jag heeeeeeela tiden underskattar mig själv. Efter skolan så chillade jag hemma och städade av lite i hela huset. Runt typ nio drog jag ut en 1,5-2 timmars lång promenad med Per innan jag drog bort till Alice sen var det parkeringshäng med Alice, Moa, Markus och Louise. Chill och allt dedär. Kom hem runt halv två och satt sedan nere till halv 4 på natten med Stefan och tysken. Efter det satt jag vid tumblr ett tag innan jag kröp i säng.

Lördag: Sov rätt länge, käkade sedan frukost och kollade på lite hp. Sen runt lunchtid så drog vi på lite sightseeing. Typ runt slottet, visade arenan och sen till öland. typ. hehe. Vi käkade lite KROPPKAKOR (mumsigt va alice?). Sen så snackade vi väääldigt länge innan jag drog bort till Per där Tan, Emil, Kalle, Edi och Sofia var. Vi spelade lite, snackade sen tog vi en rätt så lång promenad och först lämnade vi av Sofia vid sin buss sen drog vi vidare till Kalle och Emils busstation där vi snackade i nästan en timme innan deras buss kom och jag, Per, Tan och Edi drog oss, Edi hem till sig och vi andra tre hem till mig. Jag käkade lite, sen spelade vi wii, på ipaden och Tan och Per var lite med Sacke och Johan. Sen gick jag, Per och Tan en runda innan jag drog hem till mig, kollade runt lite på tumblr sen dök jag ner i sängen.

Söndag: Sov rätt länge, var i stallet och red. Kom hem, käkade och duschade och sen fick jag stressa lite för sen kom Per och hans pappa och hämtade mig. Drog till Lasergamebanan och körde lasergame med KU. Var skitskoj! Sedan gick jag och Per till spelefanten och fick skjuts hem från Stefan. Jag hade ont i benen som jag sen i fredags och ryggen började göra ont. Efter ett tag hade jag så ont så jag knappt kunde resa mig utan rullade/kröp fram ist XD Satte mig vid datorn och kollade serier och pratade med en väldigt underbar person till typ 5-6. 

Måndag: Sov till typ elva men kravlade mig inte ur sängen förrän runt två då jag gick upp och åt frukost vid tvn. Satt där parkerad till typ halv fem då mamsen äntligen kom hem från stockholm. Skuttade genast i onepiecen jag fick av henne. Hehe, ser ut som en teletubbie med hästb*lle. Nu sitter jag vid datorn och har kollat på fler serier och sånt för min ryggvärk har inte släppt riktigt än men är påväg bort! Ska starta en film typ nu sen ska jag försöka sova. 

bilder från min tuuuumblr.

Kommentarer
Postat av: alice

FU fick kväljning när jag läste det...

2012-02-21 @ 18:22:11
URL: http://binnastoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0