Lista

Eftersom jag läser Elwiras blogg (som för övrigt är en av de bästa och ärligaste jag vet(fast jag vet att även fast jag länkade den vid hennes namn kommer ni inte kolla in den för många av er kollar aldrig in saker jag vill att ni ska kolla in.*suck*)) så gör jag denna, för hon skrev de! :D

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Jag var världens envisaste och jävligaste unge, samtidigt som jag var otroligt charmig så alla älskade mig iaf. Så antar att jag gick folk på nerverna och gjorde mina elaka hyss samtidigt som jag kom undan med allt!
2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Var med Suppan
3) FEM SNACKS DU GILLAR?
choklad, chips, ostbågar, cheeseballs, kesella (bara för jag inte kommer på någon annat..hehe)
4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
bitch please, kan typ 100 miljoner låttexter. 
5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
1.  jag skulle investera grymt bra och tjäna meeeeeer pengar. 2. skulle se till så att min familj, släkt och mina vänner har det bra. 3. jag skulle flytta LÅNGT härifrån. 4. skulle skänka pengar till välgörenhet. 5. leva livet och göra VAD JAG VILL.
6) FEM DÅLIGA VANOR:
1. drar av naglarna. 2. sover vid fel tider och på tok för lite. 3. busar (hehe, alice you get it!). 4. dricker för mycket vatten (vilket gör att jag får typ salt och mineralbrist eller nått). 5. stressar, även fast jag inte har något att vara stressad över.
7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
lyssna på musik, kolla på film, hänga på tumblr, umgås med vänner och ta låååånga promenader
8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
onepice offentligt, utsvängda jeans, kortkorta shorts som visar hela jävla röven, nätlinne och chinos.
9) FEM FAVORITLEKSAKER:
spotify, ipaden, datorn, mobil, tumblr.
10) TIO PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:
dom som pallar.

bild på finaste då jag inte orkar leta efter passande bild.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej! vet inte om detta är känsligt ämne eller så men är Poppe till salu? hittade nämligen en annons på hästnet.. :/

2012-02-06 @ 22:40:47
URL: http://amandahed.blogg.se/
Postat av: elwira

yaaay du gjorde den! hihi

2012-02-06 @ 23:10:07
URL: http://grasm.blogg.se/
Postat av: Amanda

SV: jasså, jag trodde du skulle köpa honom? :)

2012-02-06 @ 23:24:58
URL: http://amandahed.blogg.se/
Postat av: Louise

HAHAH busbus

2012-02-06 @ 23:49:33
URL: http://cerat.blogg.se/
Postat av: Varg

Fem snacks du gillar: NUTELLA PLUS CHIPS!!!

2012-02-07 @ 16:54:26
URL: http://polarisering.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0