Lite sovmorgon

Igår la jag mig på tok för sent så jag somnade en stund efter tolv  och efter jag ställt om dygnet så funkar inte det, ska helst vara i säng runt tio. Detta resulterade i att jag råkade somna om när mamma och Stefan åkte till jobbet och vaknade inte förrän efter elva. Och eftersom jag mådde dåligt då kändes det onödigt att dra till skolan för att vara med på en lektion. Mitt huvud dunkar och har gjort nonstop sen i söndags, har feber till och från, är förkyld och börjar få tillbaka min hosta igen.

Alltså valde jag att stanna hemma idag och försöka vila upp mig och bli frisk. Men det kan jag tydligen bara glömma, mår fortfarande skitdåligt så ska bara spara allt jag skrivit sen ska jag ta lite hostmedicin och en huvudvärkstablett så jag kan få ordentligt med sömn sen hoppas jag att jag vaknar utvilad och friskare imorgon för jag orkar inte vara sjuk längre!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0