Radio - check.

Lämnade min mobil uppe på rummet så när jag kom upp såg jag att jag hade ett missat samtal och hade fått ett meddelande på eurovoice. Jag lyssnade på meddelandet och det var från en Johanna på Sveriges Radio P4, hon sa att hon mailat så jag kikade in på mailen och läste vad det handlade om sen ringde jag upp henne. Cirkus en timme efter var jag med i radio. Var med i programmat Karlavagnen där ämnet var "Ensamvarg eller ett flockdjur - vad är du?".  Lovar att publicera det här när de kommer ut så ni kan få ta del av det!

Anledningen att hon ringde mig och bad mig vara med var för hon läst detta inlägget. Tyckte det var väldigt skoj för dom hade ansträngt sig för att få tag på mig och jag fick bara massa possitiva kommentarer, vilket jag verkligen behöver nu!

Nu ska jag faktiskt plugga det sista inför imorgon i sällskap av massor av kaffe och bra musik.


Kommentarer
Postat av: elwira

waow då är ju du typ värsta kändisen ;)

2012-02-17 @ 22:01:23
URL: http://grasm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0