I can't begin to explain

The Naked And Famous – All Of This
Har ni någonsin träffat en person kan få er sådär otroligt lycklig?
Ni vet, alla bitar faller på plats sekunden man pratar med honom eller tänker på honom? Jag har träffat den personen och han gör mig så förbannat lycklig. Han kan få ett leende på mina läppar genom att bara skriva hej och om jag tänker på honom kan jag inte sluta le.

Nu sitter jag invirad i ett täcke med peppmusik på lite för hög volym i hörlurarna. Otroligt taggad på precis allt och jag njuter som bara den och hoppas det håller längre denna gången. Är verkligen glad att jag kan sitta uppe en natt utan att det betyder att jag sitter och storlipar åt ingenting i min säng. Men nu på tal om sängen ska jag faktiskt lägga mig, läsa ett kapitel i min otroligt underbara bok, skriva i min älskade dagbok, lyssna på min sovmusik och fortsätta le.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0