39.6 till 38.5

Vaknade i morse med rätt hög feber, hehe 39.6 för att vara exakt! Fick inte åka till stallet så jag bäddade ner mig igen och sov tills halv tre när min låtsaspappa väckte mig. Har kollat på tv och film, spelat mario på wii och DS, spelat bordshockey och nu sitter jag vid datan. Febern ligger på runt 38.5 och de känns som att den sjunkit lite till men jag är inte säker. Har iaf ätit massa tabletter så hoppas jag blir bra tills imorgon för då ska jag till stallet.

Ska kolla igenom tumblr nu och reeeeebloga lite till. Är oerhööört flitig där och det var nyss en snyggelisnygg/charmig bomb där (och massor av fina texter, fina bilder och roliga saker med). Finfint! Efter de så ska jag kolla på lite serier och sen gå och lägga mig i bra tid om min hosta ger upp! Nu ropar tumblr, tjoho!

Ni får lite här med för de är såååå fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0