Charader, mimande och sms

Dessa tre sätt  är hur jag har komunicerat idag, för i morse när jag vaknade fick jag inte fram ett ord. Försökte med allt för att få tillbaka min kära röst men varken honunhste, halstabletter, litervis med vatten eller skrika fram den funkade. Mådde inte alls bra heller utan hade massor av huvudvärk, matt i hela kroppen och det kändes som någon rev sönder hela min hals.

Trots allt detta drog jag mig till skolan för vi hade teknik och eftersom vi har grupparbete där tjatade Bella som en idiot och skrev typ tio sms där de stog "kom idag snällaa, snälla du är ändå vaken så snälla kom, kom bara till tekniken, snällaaaa" m.m. och som den snälla vän jag är så åkte jag till skolan eftersom jag ändå vaknade vid sex av mig själv (yes, jag har ställt om mitt dygn så grymt). Det dummaste av allt var att tekniken var inte direkt tidigt utan precis innan lunch, men eftersom jag redan var i skolan kunde jag väl lika gärna stanna kvar. Stannade iaf kvar tills efter matten som var en lektion efter tekniken, sen gav jag faktiskt upp för mitt huvud dödade mig.

Kom hem vid kvart i två och sen dess har jag faktiskt suttit vid datorn! Nu ska jag alldeles strax krypa i säng för jag mår apa, får hoppas att rösten är tillbaka för jag orkar inte vara tyst mer. 

TITTA VAD JAG HITTADE PÅ TUMBLLRRRRR!!! EN KÄNGURU I PYJAMAS!!!!!!!!!!!! jag vill ha en sån, eller flera, helst flera. sötaste i mitt liv.

cutest thing ever.

Kommentarer
Postat av: Varg

Dör lite. SÅ SÖT

2012-01-23 @ 22:34:43
URL: http://polarisering.blogspot.com/
Postat av: Bella

Haha, tack för att du kom Majja :D<3

2012-01-24 @ 19:57:17
URL: http://bbeelllaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0