Cobran

När jag skrev detta inlägget berättade jag att en av våra katter Cobran inte tycker om mig. Och för er som varit hemma hos mig så vet ni att alla våra katter är otroligt sociala och man möts oftast av nästan alla sekunden man kliver innanför dörren. Dom är sociala, snälla och mysiga mot alla. Men Cobran och jag klickar bara inte, han  hatar verkligen mig och de märker man rätt lätt. Kommer jag gåendes mot honom så går han åt andra hållet, ska jag klappa honom springer han iväg, ska jag kära honom spänner han varenda muskel i kroppen och man ser verkligen att han vill bort.

Denna bilden under tog min mamma när vi fotade Cobran innan. Han har satt sina fyra tassar mot mig och trycker sig bort från mig. Var tvungen att låtsas pussa honom för då får han dedär uttrycket, hahaha! Mamma och jag skrattade läänge åt denna bilden. Kan även tillägga att detta är vår största katt, 6.5 kg ligger han på nu som fertil hane :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0