Dagarna som varit

I torsdags och fredags låg jag hemma sjuk som ni redan vet. Men det är bättre nu efter diverse mediciner och sånt, men hostan är tyvärr kvar.. I lördags var jag i kyrkan, konfirmanddag och som trogen konfirmandledare ställde jag självklart upp och hjälpte till! Haha, men de var faktiskt intressant och fina människor som var där och så. Sen spenderade jag resten av kvällen och natten i en bil och sånt med fint folk. Söndagen bestod av att sova lite för mycket efter att ha varit ute för länge när man är sjuk. Gjorde inget speciellt utan tog det bara lungt. 

I måndags var det skola igen och direkt efter skolan dök jag ner i sängen. Sov till 19:00 då jag var uppe till 20:00 innan jag la mig och sov tills 02:00. Då gick jag upp ordentligt och satt vid datorn och kollade på serier och lite sånt innan jag vid 06:30 fixade mig till skolan och vid 08:10 cyklade jag dit. Var i skolan och efter satt jag kvar kanske en timme med fina vänner i min klass. Efter det gick jag ner till kyrkan och medans jag väntade på att Per skulle komma så läste jag min fina bok och lyssnade på bra musik. När han väl kom pratade vi lite skit och han underhöll sig med att irritera mig då jag började bli trött och sur efter att ha varit vaken så länge.

Sen var det konfirmandtid och vi fikade sen fick vi leda någon sak som jag inte minns. Sen hade vi lite annat och direkt när vi slutade tog vi sällskap hem och pratade lite till. Sen när jag kom hem duschade jag, åt och dök sedan ner i sängen vid 20:00 och sov hela natten. Fick elva timmars sömn och vaknade väldigt utvilad idag och var superpigg hela skoldagen.

Nu ska jag alldeles strax kolla på nya ppl och käka banan (fast jag inte ens tycker om det.. men eftersom min mamma säger att jag måste äta massa frukt nu när jag är sjukt och även fast jag säger "allt utan banan går bra" så kommer hon med banan iaf. och yes, jag orkar inte gå ner och ta en annan frukt för jag ligger nerbäddad i sängen och har te och vatten i närheten, så jag får överleva detta för att äta frukt om typ en timme när mitt te och vatten är slut funkar inte enligt min mor). 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0