Hopp i säng

Nu ska jag packa ner ridkläderna lite snabbt. Sen ska jag krypa ner i sängen och försöka sova för pappsen ringer och väcker mig vid halv elva imorgon. Ska prata med honom om lite viktiga saker som min eventuella flytt och lite annat, sen vid 11:20 ska jag cykla till bussen sen ska jag iväg till Söderåkra och testa Annelies och Gustavs nya ponny. Ska bli skoj att rida en liten ponny nu och då kommer Poppe kännas mycket större när jag rider honom sen! 

Kanske drar med mig kameran om jag orkar, annars blir det bara textuppdatering om ridpasset och så. Nu måste jag faktiskt i säng för att få sömn :)

Annelies häst Fanny som jag red och hoppade en del innan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0