Lite bättre och lite sämre

Jag känner mig nästan bättre, men jag antar att det är för jag vant mig vid att vara såhär sjuk. För egentligen så blir jag bara sjukare.. Har ont i hela kroppen, mitt huvud dunkar mer och mer för varje sekund som går, febern stiger och sjuker och sen finns allt annat som nysningarna, den svullna  och ömma halsen, snoriga nästan, början på en ögoninflammation och lite till.

Har legat i soffan från 07:30 till 16:40, självklart har jag gjort saker däremellan men mestadelen av tiden spenderades nerbäddad med flera katter runt om mig och på mig. Har kollat på barnprogram ännu en gång och till min väääldigt stora lycka var det först dubbla avsnitt av Pingvinerna från Madagaskar och sedan dubbelt med Svampbob efter det. Sen har det varit Chuck två gånger, Greys Anatomy och sedan lite olika filmer. 

Stefan jobbade hemifrån idag då han varit sjuk innan så Nils som praktiserar hos honom var självklart också hemma och spelade som vanligt. Pratade lite med dom båda när de gick förbi mig då de var påväg till köket för påfyllning av kaffe, vatten eller cola. Jag själv drack bara massor av te med honung i för att försöka bota min ömma hals men har inte lyckats än.

Nu ska jag krypa i säng och ännu en gång hålla tummarna för att vakna upp frisk. Tyvärr tror jag inte att jag kommer vara det utan jag lär vakna av mig själv vid 06:00 och vara minst lika sjuk som de senaste dagarna.

lite blandade från min tumblr (okej, blev en del eftersom allt som finns där är saker som har en mening för mig)
image

Kommentarer
Postat av: Carro

Åååhh, vilken film är detta: http://28.media.tumblr.com/tumblr_low0ge9Kti1qknazho1_500.gif ?? ;)

2012-01-26 @ 21:20:04
URL: http://baraacarro.blogg.se/
Postat av: alice

han som säger "die die die" liknar jakob ling vannerus..

2012-01-26 @ 22:17:52
URL: http://binnastoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0