Lycklig

Mitt lillhjärta som bott i spanien i snart ett år kommer och hälsar på i april. Tror inte ni förstår hur lycklig jag är och hur mycket jag ser fram emot det! Han var verkligen min lilla gosetos och sekunden jag kom hem följde han efter mig som en svans, han låg i min säng på rummet när jag tex satt vid datorn, skulle vi äta middag skulle han alltid upp i knät, satt jag i soffan låg han alltid i min famn och han var så otroligt söt. 

Även fast jag gärna hade velat ha honom i en stad nära så tror jag faktiskt inte han hade kunnat komma till en bättre familj än den han är hos nu. Han mår superbra och dom tar hand om honom på bästa möjliga sätt. Och jag blir verkligen tårögd vid tanken att dom tar med sig honom hit till Sverige bara för min skull, det värmer så oerhört mycket! :')

Lilla Rhasta innan han åkte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0