Sjukaste sjuklingen

Idag är det synd om mig. Det är nämligen så att jag har världens hosta så jag har hostat nonstop sen i onsdags kväll. Alltså har jag inte kunnat sova och inatt väckte jag Stefan vid tre för jag hostade så mycket, han kunde inte somna om.. Hehe, jag fick alltså åka till doktor Jenny/Jennifer/eller något annat namn på J, väl där fick jag göra standardsakerna. Vänta lite extra länge på att hon skulle komma och känna hur paniken växer, fundera på om jag kommer behöva ta sprutor och självklart börja hyperventliera när jag tänker så. Sen efter ett tag när snälla doktorn kommer fick jag svara på massa frågor som jag bara ville svara oseriöst på men insåg att hon inte skulle förstå att jag var oseriös. Efter ett tag lyssnade hon på mina lungor som lät nästan helt bra, sen kollade hon i min svullna, såriga och ledsna hals. Vi kom sedan överrens om att jag får min gamla goa morfinhostmedicin så jag kan sova. Allt gick bra och jag lämnade doktorn med ett leende på läpparna.

Kan även tillägga att jag gjorde allt detta själv. Och nu tänker ni kanske "de var väl inte sååå farligt?" och mitt svar på det är JOOOOO. Jag hatarhatarhatarhatarhatar doktorn och jag har bra anledningar till det. Så yeeeeeeeeeeees, jag är stolt. Gick till doktorn själv - LIKE A BOSS.
image

Kommentarer
Postat av: ronja

BRA MAJJA!

2012-01-14 @ 23:25:10
URL: http://ronjanilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0