Tuggummifötter

Duschade nyss och för ovanligheternas skull smorde jag in fossingarna med min fotsalva jag fick i julas. Det är olivolja och aloe vera i den så fossingarna blir suuuupermjuka, så jag får stå ut med att dom luktar tuggummi.

I morse kilade jag iväg till skolan på ett kort besök, ett farväl av en den bästa läraren jag någonsin haft och sen hämtade jag lite böcker. Allt detta i sällskap av fina Alice som mötte mig sekunden innan jag klev innanför dörren, kändes skönt att ses en kortis. Drog som sagt med mig lite böcker hem så när jag kom hem satte jag mig nere i soffan och med sällskap av min fina Blossa och kattungarna och gjorde lite mattetal. Två hela sidor blev det innan talen började blurra och huvudet snurrade, då la jag mig och kollade på nikelodeon där det till min lycka visades Pingvinerna från Madagaskar och sedan Svampbob. Barnprogram och Chuck är rätt bra botemedel mot sjuka, man mår bättre för ett litet tag iaf. 

Sov sedan och när jag vaknade hade jag fem katter på mig och tre vid sidan om, det var vääldigt mysigt. Tog sedan en låååångdusch och nu sitter jag här. Ska alldeles strax kolla nyaste pll sedan blir det lite krönikaskrivande, mattetal och mer te. Efter det, runt 21:00 ska jag krypa ner i sängen för att sedan vakna vid 06:00 av mig själv och hålla tummarna för att denna hemska mardrömssjukan är över. Hoppas ni håller tummarna med mig! 

Nu har avsnittet laddat klart och jag är redo för lite spänning och så fin kärlek att jag får ont i magen!



image

Kommentarer
Postat av: Varg

Katterna = sötisar. Klart vi håller tummarna!

2012-01-25 @ 20:19:51
URL: http://polarisering.blogspot.com/
Postat av: ebba<33

gud va fin blogg :)

2012-01-26 @ 15:15:40
URL: http://yourlifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0